Megoldásaink és szolgáltatásaink

Cégünk üzletpolitikája, hogy partnereinknek teljes körű informatikai szolgáltatást nyújtsunk, így a fejlesztés, oktatás és üzemeltetés mellett szoftver és hardver értékesítéssel és karbantartással is foglalkozunk.

Távkarbantartás, mert minden gépnek felügyeletre van szüksége

Látjuk azt, hogy Felhasználóink milyen problémákkal találkoznak napi szinten. Olyan számítástechnikai kérdésekben kellene döntéseket hozniuk, vagy problémák esetén megoldást találniuk, ami egyértelműen nem az ő feladatuk lenne. Ők ovosok és asszisztensek, akiknek feladata a betegellátás, és nagyon sok esetben sem tudásuk, sem kapacitásuk nincsen ezen technikai feladatok ellátására.

Számukra ajánljuk távkarbantartási szolgáltatásunkat, amely a következő előnyöket jelenti:

- számítógép átvizsgálása
- orvosi szoftverének ellenőrzése, frissítése
- mentések elkészítése, ellenőrzése
- esetleges vírusirtás
- problémák megbeszélése és ezekre megoldás keresése
- OEP oldalon JAVA bővítmény frissítése
- nyomtatási beállítások
- hardver tanácsadás
- számítógép teljesítményének optimalizálása
- egyéb ellenőrzések, beállítások

Mindezt előre egyeztetett időpontban, így meg sem kell várnia amíg kollégáink befejezik a gépeinek átvizsgálását.

A szolgáltatás díja bruttó 3.000 Ft/hónap.

További részletekért keresse ügyfélszolgálatunk munkatársait a megszokott elérhetőségeken!

Helyszíni rendszeres karbantartás (Budapesten, Pest megyében)

Lehetőség van havi, vagy negyedéves helyszíni karbantartási szerződés megkötésére, melynek felételeiről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Budapesten jelenleg több, mint száz orvos felhasználónk rendelkezik szerződéssel ezen szolgáltatásunkra.

A karbantartás menete

A.) Rendszeres teendők

  • Adatbázis szerkezetének, állapotának ellenőrzése
  • Átmeneti fájlok karbantartása
  • Integritás teszt (kitöltési hiányosságok, anomáliák felderítése)
  • Fenti teszt alapján cselekvési lista készítése asszisztencia számára
  • Winchesteres és egyéb mentések ellenőrzése
  • Változások, újítások megbeszélése

B.) Eseti teendők

  • A felhasználás során felmerült kérdések megbeszélése
  • Jelentések ellenőrzése, ill. elkészítése kérésre
  • Egyedi statisztikák, lekérdezések struktúrájának elkészítése
  • A munka során használt hardvereszközök (pl. nyomtatók, scanner) beállítása, tanácsadás

Lehetőség van helyszíni eseti karbantartás/kiszállás kérésére is, melynek felételeiről ügyfélszolgálatunkon kaphat bővebb felvilágosítást.